niedziela, 11 grudnia 2011

Roladki z łososia na parze


Ależ świątecznie zrobiło się już na blogach, ja niestety daleko w tyle. Mam nadzieję, że w tym tygodniu wezmę się do pracy pod kątem zbliżających się wielkimi krokami Świąt.
Dzisiejsza propozycja jest dla tych, którzy lubią dania z parowaru, a szczególnie dania z ryb. Moja potrawa nie wygląda jak typowe danie z łososia ze względu na zabarwienie, ale to dlatego, że ryba, której użyłam nie jest kupiona w sklepie, natomiast pochodzi z naszych polskich jezior. Była mrożona, ale i tak smakuje o niebo lepiej niż "marketowa". Lekko, smacznie, szybko i zdrowo :)

Roladki z łososia na parze
500 g filetów z łososia bez skóry
2 marchewki
1 por (zielona część)
sól, pieprz, tymianek
przyprawa do ziemniaków
ziemniaki

Łososia pokroić na mniejsze kawałki, oprószyć solą, pieprzem i tymiankiem. Marchewkę pokroić w równe słupki, pora w cienkie plasterki. Na każdym kawałku ryby ułożyć nieco pora i zwinąć ciasno w roladkę (można spiąć wykałaczkami). Marchewkę podzielić na małe porcje i związać sparzonymi paskami pora. Obrane ziemniaki posypać przyprawą do ziemniaków i ułożyć w szybkowarze. Na kolejnych poziomach ułożyć rybę i marchewki. Gotować około 25 minut. Smacznego.


*inspiracja Kotlet.tv

13 komentarzy:

  1. bardzo apetycznie wygląda ten łosoś z warzywami
    pozdrawiam

    http://wszystkoogotowaniuks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie oparłabym się takiemu daniu. Masz piękny okaz łososia :) i baaardzo smakowite to danie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie to danie idealne! Lekkie i smaczne!
    Następnym razem wpraszam się na obiad ;))
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale wyglądają. Tak podanego łososia jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piegusku! Ty mnie kiedyś wykończysz tymi daniami z ryb!:D Cudowna propozycja!
    Uściski:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna, chociaż ja jednak ciągle wolę z brokułami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dietetycznie i prosto.

    OdpowiedzUsuń
  8. obiadek prezentuje sie bardzo ladnie:) smaczne i zdrowe jedzonko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. czy da się tę rybkę jakoś zrobić bez użycia szybkowaru?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewa K można upiec w piekarniku albo ostatecznie po prostu usmażyć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. czy aby to napewno łosoś? jakis blady! moze pstrag

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)